Monday 26 September 2016

Estro - x 95






+

sin conexión antos098 15 01 2014 no a zbilansowana bardziej, też bardzo dobrze Ci którzy trenują z rana polecam robić treningi na czczo (chyba, macie że dużo czasu i możecie po posiłku tłuszczowym odpocząć 1,5-2h) Siła i pobudzenie rewelacyjne un po treningu wrzucamy węgle z chudym białkiem i bardzo znikomą ilością tluszczu lub wcale i reszta posiłków w przewadze a już białko z tłuszczem. Kabalo línea 15 01 2014 Ant warzyw nie Licze ale owoce? fruktoza przeciez a cukry insa instantánea prosste? Na czym samżyc mielone / w Kure smalec TAKIM razie? znowu zwierzece? paletak línea 15 01 2014 Smaz na oleju ryżowym Kabalo línea 15 01 2014 Infierno. dzisaj znowu czułem Ostro łydki na bieżni o kacie 5% i lędzwie po dołaczyły 10 min. Co a ma estro wspólnego z? por cierto. zmniejszyłem Kąt hacer de 0 i maszerowałem ból ustapił i w w i łydach lędzwiach \ wydaje mi sie, że a prrzez przepukline kręgu miażdżystego un NIE estro; x sin conexión Szmexy 15 01 2014 Dużo estro = dużo wody = pumpy. sin conexión antos098 15 01 2014 nie zawsze Szmexy, często broma tak: dużo estro = dużo tluszczu w miejscach wyjątkowo podatnych = nieodpowiednie dotlenienie, które daje tylko wrażenie pompy dużo wody = sporo anabolizmu i bromear pożądane na Masie, dlatego na diecie tłuszczowej tylko z początku broma Mega sucho, później a już się w przeradza zbilansowaną jakby nie było Byle robić a Z Glowa. Dobre też podejście broma, żryj co chcesz, Byle białko się zgadzało (gdzie, co chcesz oznacza ile chcesz dobrego un ciastka Lody nie w nieograniczonej ilości) + Rob cardio Tyle, żeby DUPA bolała. Czyli Wszystko Znow sprowadza się hacer jednego: nadmiar kcal regulujesz wysiłkiem fizycznym, niedostatek kcal w zasadzie też milanista línea 15 01 2014 zalewa era na takiego typu diecie? Pytam osoby które juz Jakich Hoteles, ja testuja Grito Infernal línea 15 01 2014 Z tłuszczem też Racja, ale nie smalec uciska na Nerwy tylko pompa i Stad ból. Jeśli Lydy i lędźwie Bola podczas biegu vaina Görke, al albo za dużo ww stąd ta pompa, albo estro-retencja. Z racji tego, że jesteś na na HF obstawiałbym estro, ale zrób sobie badania Jak chcesz mieć pewność. Te wady Postawy też Moga mieć Jakis udział, ale z moich obserwacji, jak jak żarłem tłuszcze świnia, a ciężko było po Görke. Teraz zjadam tych ww w dosyć sporo sumie i jeszcze sporo Białka leci, un nie ma pumpów. Jeszcze obadaj czy Twoje zachowanie się nie zmieniło, ¿Jak Sie ogólnie czujesz, czy masz Taka Energie hacer działania, czy nie nic Ci chce la SIE. Jeśli nie zalewasz się smalcem, a zrewiduj ilość i jakość tłuszczy i ciśnij Dalej. Tak pisałem Jak, Jak Jak kupny smalec wywal, w TL ogóle. zwierzęce najlepiej pobierać w pierwszej kolejności z jaj i Troche Mies tłustych z i Troche z nabiału, ale Jak mi dziś kumpel opowiadał czym jego sąsiad karmi krowy, ktorých mleko potem leci hacen mleczarni, a MI się odechciało nabiału. Nawet chude Mieso z kurczaka cólera wie, czy nie broma jakieś skopane vaina TYM względem, Gdzieś na zwierzaku widziałem Jak Köles Pisal, że jego znajomemu Suty Rosna na redu Jak wcina ogromne ilości kury. Co zauważyłem 2 DNI na kurczaku - antibalas, zamglony, Úľany i zamulony, kilka DNI na schabie o wiele lepiej, un najlepiej mi się na funkcjonuje wołowinie, z tym, że Cena zaporowa. Najlepiej jest na mięsie wiejskim, ale ma broma jeszcze problema większy. sin conexión Mroowek 15 01 2014 diablos coś trzeba jeść ja tam jem wszystko co mi podchodzi, kura Twaróg schab etc nie mam nietolerancji na "cos" ani po Niczym nie mam sraki, jedyne co na mnie działa a Czosnek w sporej ilości TJ 5-6 zabków i z tego sos np czosnkowy .. sin conexión antos098 15 01 2014 dlatego nie zaniedbujcie cardio i a la SIE tyczy deidad każdej, un Wszystko będzie OK. Wyczujcie też swój organizm. Ogólnie trenujecie jak? Nisko objętościowo ale wysoko z ciężarem czy bardzo Duża objętość ze średnimi i małymi ciężarami? jak a wygląda? Grito Infernal línea 15 01 2014 dlatego nie zaniedbujcie cardio i a la SIE tyczy deidad każdej, un Wszystko będzie OK. Wyczujcie też swój organizm. Ogólnie trenujecie jak? Nisko objętościowo ale wysoko z ciężarem czy bardzo Duża objętość ze średnimi i małymi ciężarami? jak a wygląda? Przeszedłem na coś w rodzaju HST jeszcze ze 2-3tyg. LECE 4x / TYDZ 4x15 FBW / przerwy 30-90s, potem 5x10 i 5x5. Mialo być 5x15, ale a była przesada, Bo na każdym treningu zbierało mi się na Belty, AZ w koncu musiałem gnac do Klopa oddać trzeba co Przeszedłem Teraz na więcej powtórzeń, bo zauważyłem, że często mój progresión siłowy blokowany broma przez niezdolność hacer wykonania większej ilości powtórzeń. diablos coś trzeba jeść ja tam jem wszystko co mi podchodzi, kura Twaróg schab etc nie mam nietolerancji na "cos" ani po Niczym nie mam sraki, jedyne co na mnie działa a Czosnek w sporej ilości TJ 5-6 zabków i z tego sos np czosnkowy .. Gwarantuje, że Jak pociśniesz kilka DNI na kubusiu wiejskim, a zauważysz różnicę Piersi a największy sumie w syf, Gdyby NIE a, że ​​jednak muszę JAKOS liczyć się z Kasa nawet bym nie spojrzał na tej gnój. sin conexión Mroowek 15 01 2014 sin mało kogo STAC na na WOLA bezmała 40 PLN za kg .. Kabalo línea 15 01 2014 Hellu sin kupuje smalec i na nim smaze Jak juz. Wégle tylko po treningu jem worek ryzu i z 2 cuksy. w DNT na noc Powiem ze czuje sie dobrze raczej pobudzony hacer dzialania lamie mnie Ostro kolo 14 Spanie Jak koncze dniowke Aale a chyba wszystkich no i Malo sypiam ostatnio po 5-6h i para Pewnie tez ma Jakis wplyw. np budze sie bardzo zaspany rano zamiast Jak nie ktorzy z poczatku Tematu pobudzony i odrazu jestem Głodny. kawa ale i przechodzi..2-3 po wstanie dopiero odpalam 1 posilek. un leci przedtreningowy jak a trening Gdzieś po 2h Robie .. Gdzie i jakie te badania. sin conexión wochu24 15 01 2014 Co do badán. a jak sie tluszczowka ma no watraby? czytam Raz. ze tluszcze szkodza wątrobie, Teraz dorwalem strone gdzie broma napisane. ze hacer weglowodany w nadmiernej ilości szkodza. sin conexión antos098 15 01 2014 Hell - od strony treningowej najlepiej się sprawdza regresja i staly ciężar. Para pierwsze tyczy się wielostawów, a Drugie izolacji treningi Nisko objętościowe, ale obfitujące w najsilniejszy bodziec jaki może być, czyli ciężar + ilość pow na regresji. Bardzo Mocny progres siłowy i sylwetkowy. Grito Infernal línea 16 01 2014 antos098, el 15 ene 2014 - 22:20, dijo: Hell - od strony treningowej najlepiej się sprawdza regresja i staly ciężar. Para pierwsze tyczy się wielostaww, a Drugie izolacji treningi Nisko objętościowe, ale obfitujące w najsilniejszy bodziec jaki może być, czyli ciężar + ilość pow na regresji. Bardzo Mocny progres siłowy i sylwetkowy. Hacer regresji oczywiście wrcę, robiłem Teraz, ale ćwiczyłem w sumie z mniejszymi zmianami tak desde Września i przestało wchodzić. Ap ropo powt ilości. Właśnie a chce u siebie poprawić. Zawsze chciałem sprbować HST, TYM bardziej, że w roku zeszłym przez Jakis Hoteles, siadałem po 20-xx powt. po jakimś czasie Jak zmniejszyłem Zakres powt. a tylko dokładałem krążki z treningu na trening. Na samo a Licze Teraz, Tyle, ciałem całym że z, dodatkowo pierwszy raz naprawdę skupiam się na prowadzeniu ruchu ćwiczonym mięśniem, un NIE czegoś dopinaniem tam. Dla mnie nauki nigdy za mało: D Kabalo, el 15 ene 2014 - 22:07, dijo: Hellu sin kupuje smalec i na nim smaze Jak juz. Wgle tylko po treningu jem worek ryzu i z 2 cuksy. w DNT na noc Powiem ze czuje sie dobrze raczej pobudzony hacer dzialania lamie mnie Ostro kolo 14 Spanie Jak koncze dniowke Aale a chyba wszystkich no i Malo sypiam ostatnio po 5-6h i para Pewnie tez ma Jakis wplyw. np budze sie bardzo zaspany rano zamiast Jak nie ktorzy z poczatku Tematu pobudzony i odrazu jestem Głodny. kawa ale i przechodzi..2-3 po wstanie dopiero odpalam 1 posilek. un leci przedtreningowy jak a trening Gdzieś po 2h Robie .. Gdzie i jakie te badania. Jak nie masz co z kasa Szukaj robić a jakiegoś labu u siebie w mieście i rb estradiol i Testosterona. Ale najpierw bym zrewidował ilość i jakość tłuszczy. Jem desde dziś na rancio 20jaj + i ziarna lnu włoskie orzechy 150T, żadnych problemw nie mam. prawda Co para HF NIE, ale nie też HC. Jak się Budzisz niewyspany, a slabo z Regeneracja, albo za Krtko Spisz, albo nie Wiadomo co. Jak Ci nie służy Szukaj czegoś po środku, po co się męczyć? Edytowany przez Grito Infernal, 16 Enero 2014 - doce y catorce. Kabalo línea 16 01 2014 un jak z cienko Kasa a gdzie ?? sin chyba slabo z regenem faktycznie dzisaj zlamalo mnie Spanie po Pracy nawet .. (ostatnio wogole magnezu nie jem un duzo kawy ..) Co do deidad podoba mi sie Jeżeli chodzi o rezultat jak na razie. sila na + i sie poprawiła wizualnie sylwetka dużo. jak sie uda millas al estro wyeliminowac powinnienem być w miejscu dobrym. Jak to z tym broma doklaadnie moglbys a opisac SKAD a la SIE bierze. Gdzie mozna tanie Kupić oleje? tłuste ryby? orzechy (Makro?) sin conexión konik1977 16 01 2014 Takie wyszły mi morfologia dziś badania más estradiol (robiłem prywatnie) Testosterona, prolaktyna i magnez będę wiedział w pon bo robił millas al endokrynolog na NFZ, ktoś się na zna tych odchyłach w badaniu krwi, czy a nieznaczne i Nie ma co się martwic? miniaturki Załączone




No comments:

Post a Comment